ÖĞRENCİ ÜYELERİMİZ İLE YAPILAN SÖYLEŞİ
14.12.2013 tarihinde Namık Kemal Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü Öğrenci Üyelerimiz ile "Çevre Görevlisi, Çevre Yönetim Birimi ve Çevre Danışmanlık Firmaları Hakkındaki Yönetmelik" başlığı altında bir söyleşi gerçekleştirdik.
Katılımlarından doları kıymetli meslektaş adaylarımıza teşekkür eder, başka bir söyleşi gündemi ile yine beraber olmayı umarız.
